Förändring.

Alla mina väninnor verkar ha hittat sig en kille.. En man.. Och tjej i vissa fall. Ja, någon slags kärlek till något. Ett intresse. De som inte har gjort det, ska börja studera nu till hösten. Men jag har bestämt mig. Jag ska förändras. Hitta något att göra, försöka mig på en annan livstaktik. Det här verkar ju ganska tydligen inte fungera. Jag ska börja lära mig nya saker, lära mig läsa böcker, bli insatt i saker och ting, vad det nu må bli. Det sociala ska jag inte tänka på för mycket, eller rättare sagt, det ska inte vara min högsta prioritet. Det kommer sen, om det kommer. Annars tror jag att jag kan hitta lyckan någon annanstans.
.
En del av den här livsinspirationen beror på den senaste boken jag nu läser ("Allt" av Martina Lowden). Så brukar det vara med böcker, det har jag läst nånstans.
.
Påminnelse: bli bättre på källhänvisning.

Kommentarer
Postat av: maddelicious

Go Laura!

2011-08-21 @ 12:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0