Ingen big deal.

Jag mår illa. Jag är trött. Det här är ingen bakiskänsla. Det här är bara jag. Jag lovade E att jag skulle ut med henne ikväll, men har verkligen ingen lust, är så opepp man kan vara. Vill inte dricka mer. Vill bara sova bort. Jag orkar inte vara så här. Varje gång det går neråt, tvingar jag humöret uppåt, tvingar jag mig själv till att tänka positivt. Det är bara kvällar som denna, då jag märker hur hårt det faktiskt tär på en. Känner mig ful och äcklig och fet och dum och elak. Tråkig till och med. Men det var ingen nyhet. Jag vill inte mobba mig själv så här, jag vet att jag är bra, nånstans innerst inne, men det känns bara verkligen inte som det. Vill bara låsa in mig själv i rummet, jag förtjänar inte vara ute bland folk. Fast jag vet att jag gör det egentligen. Dö. Idag är väl bara en av såna där dagar.

Kommentarer
Postat av: enieledam

du är jättebra.

2011-06-25 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0